تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آخرین قیمت‌ها در بازار مسکن/ خرید خانه در پاسداران چقدر پول می‌خواهد؟

بررسی معاملات بازار مسکن تهران نشان می‌دهد قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در پاسداران ۶.۶ میلیارد و واحدی با همین متراژ در مسعودیه ۱.۸ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۹۵۱۸۱
۱۴:۰۱ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

آخرین قیمت‌ها در بازار مسکن

دیدارنیوز ـ بررسی معاملات بازار مسکن حاکی از آن است که قیمت آپارتمان‌های ۲ تا ۵ سال در تهران در مناطق مختلف طی هفته گذشته افزایش و کاهش اندکی داشته است.

بر این اساس در مسعودیه هر مترمربع واحد مسکونی به طور متوسط ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است، به عبارت دیگر قیمت یک دستگاه آپارتمان ۱۰۰ متری در این منطقه یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان است.

یک واحد ۱۰۰ متر مربعی واقع در استاد معین ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان (هر کمترمربع حدود ۲۳.۱ میلیون تومان)، واحد ۱۰۰ متری در شهران ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۳۷.۵ میلیون تومان) و یک دستگاه آپارتمان ۱۰۰ متری واقع در ۳۰ متری جی یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۱۸.۶ میلیون تومان است.

همچنین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در محله ظفر (با عمر ۲ تا ۵ سال) حدود۶۰ میلیون است. یک آپارتمان ۱۰۰ متری در ظفر ۶ میلیارد تومان است. در این منطقه متوسط قیمت نسبت به هفته گذشته حدود ۵ درصد افزایش یافته است. در پاسداران نیز قیمت هر مترمربع آپارتمان ۶۶.۱ میلیون تومان است و خریدار برای یک واحد ۱۰۰ متری باید ۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان پرداخت کند. در پاسداران متوسط قیمت نسبت به هفته گذشته یک درصد رشد منفی داشته است.

در شهرک راه‌آهن نیز قیمت یک دستگاه آپارتمان ۱۰۰ مترمربعی ۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان است؛ یعنی هر مترمربع ۳۷.۹ میلیون تومان.

منبع: تسنیم
برچسب ها: قیمت مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی