تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آخرین قیمت‌ها در بازار مسکن/ خرید خانه در پاسداران چقدر پول می‌خواهد؟

بررسی معاملات بازار مسکن تهران نشان می‌دهد قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در پاسداران ۶.۶ میلیارد و واحدی با همین متراژ در مسعودیه ۱.۸ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۹۵۱۸۱
۱۴:۰۱ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

آخرین قیمت‌ها در بازار مسکن

دیدارنیوز ـ بررسی معاملات بازار مسکن حاکی از آن است که قیمت آپارتمان‌های ۲ تا ۵ سال در تهران در مناطق مختلف طی هفته گذشته افزایش و کاهش اندکی داشته است.

بر این اساس در مسعودیه هر مترمربع واحد مسکونی به طور متوسط ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است، به عبارت دیگر قیمت یک دستگاه آپارتمان ۱۰۰ متری در این منطقه یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان است.

یک واحد ۱۰۰ متر مربعی واقع در استاد معین ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان (هر کمترمربع حدود ۲۳.۱ میلیون تومان)، واحد ۱۰۰ متری در شهران ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۳۷.۵ میلیون تومان) و یک دستگاه آپارتمان ۱۰۰ متری واقع در ۳۰ متری جی یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۱۸.۶ میلیون تومان است.

همچنین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در محله ظفر (با عمر ۲ تا ۵ سال) حدود۶۰ میلیون است. یک آپارتمان ۱۰۰ متری در ظفر ۶ میلیارد تومان است. در این منطقه متوسط قیمت نسبت به هفته گذشته حدود ۵ درصد افزایش یافته است. در پاسداران نیز قیمت هر مترمربع آپارتمان ۶۶.۱ میلیون تومان است و خریدار برای یک واحد ۱۰۰ متری باید ۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان پرداخت کند. در پاسداران متوسط قیمت نسبت به هفته گذشته یک درصد رشد منفی داشته است.

در شهرک راه‌آهن نیز قیمت یک دستگاه آپارتمان ۱۰۰ مترمربعی ۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان است؛ یعنی هر مترمربع ۳۷.۹ میلیون تومان.

منبع: تسنیم
برچسب ها: قیمت مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی