تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هشدار پلیس درباره کلاهبرداران تحت پوشش ستاد انتخاباتی/ دسترسی افراد غریبه به گوشی را محدود کنید

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری برخی افراد سودجو با نام و اعتبار کاندیدای ریاست جمهوری از هموطنان خبر داد.

کد خبر: ۹۵۱۶۷
۱۳:۳۲ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

سرهنگ پاشایی هشدار  درباره کلاهبرداران تحت پوشش ستاد انتخاباتی

دیدارنیوز ـ سرهنگ رامین پاشایی (معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا) گفت: افراد سودجو با ساخت اکانت کاربری جعلی در پیام‌رسان واتساپ با نام کاندیدا‌های مختلف ریاست جمهوری و انتساب خود به ریاست یا اعضای ستاد انتخابات کاندیدای ریاست جمهوری با کاربران تماس مجازی و آنلاین می‌گیرند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به شگرد این مجرمان ادامه داد: کلاهبرداران با طعمه‌های خود به عنوان «برنده شدن در قرعه‌کشی حامیان ستاد انتخاباتی» تماس می‌گیرند و با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی فریب‌خوردگان نسبت به برداشت از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.

سرهنگ پاشایی افزود: با توجه به رصد‌های صورت‌گرفته و گزارش‌های متعدد مردمی به این پلیس مشخص شده در بعضی اوقات این افراد با استفاده از ترفند‌های مختلف، مشخصات خانوادگی و حتی شماره حساب قربانیان را نیز به دست آورده و با جلب اعتماد آنان کد‌های تایید بانکی را نیز گرفته و حساب آن‌ها را خالی می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه علیه این مجرمان در این حوزه تشکیل پرونده داده شده است، از شناسایی و دستگیری یکی از متهمان با هویت معلوم در این خصوص خبر داد و از عموم مردم خواست در صورت برداشت وجه بدین شیوه از حساب بانکی آنها، ضمن طرح شکایت در مراجع قضائی و مراجعه به پلیس فتا، نسبت به پیگیری شکوائیه خود اقدام کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان فریب این گونه ترفند‌ها را نخورند و با تنظیمات امنیتی بر روی پیام‌رسان‌ها و گوشی تلفن همراه خود، دسترسی افراد غریبه را محدود کنند و همواره آگاه باشند که هیچ کدام از کاندیدا‌های ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از این طریق با کاربران تماس برقرار نخواهند کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مصادیق تخلفات سایبری انتخابات ۱۴۰۰ موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارید.

برچسب ها: پلیس پایتخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی