تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بازگشت بی سروصدای تبلیغات تور ترکیه

در حالی که ستاد ملی مقابله با کرونا، هنوز مصوبه‌ای مبنی بر لغو ممنوعیت تور ترکیه صادر نکرده، اما برخی آژانس‌های خدمات مسافرتی اقدام به انتشار تبلیغات تور ترکیه کرده اند.

کد خبر: ۹۵۱۶۵
۱۳:۲۴ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

 تبلیغات تور ترکیه

دیدارنیوز ـ ستاد ملی مقابله با کرونا سه شنبه ۱۷ فروردین امسال مصوبه «ممنوعیت برگزاری تور‌های ترکیه» و در عین حال «بلا اشکال بودن انجام پرواز‌های عادی» به این کشور را به دلیل افزایش ابتلاء به کرونا در این کشور به دستگاه‌های ذی ربط شامل وزارت گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کرد.

با این حال برخی آژانس‌ها از اجرای این ابلاغیه سر باز می‌زدند که با نظارت بیشتر سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت گردشگری، برخی آژانس‌های متخلف از ادامه فروش تور‌های ترکیه خودداری کردند.

دبیر انجمن ایرلاین‌ها: فروش تور ترکیه همچنان ممنوع است

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی دهم خرداد ماه امسال در گفت وگویی با تاکید بر اینکه فروش تور به ترکیه همچنان ممنوع است، اظهار کرد: ممنوعیت فروش تور و پکیج سفر به ترکیه برداشته نشده؛ اما معمولاً مسافرانی که اقدام به خرید بلیت هواپیما از یک آژانس مسافرتی می‌کنند درخواست رزرو هتل هم از آن‌ها دارند؛ بنابراین ممکن است آژانس‌ها علاوه بر فروش بلیت خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و … را هم به آن‌ها ارائه دهند.

اسعدی سامانی درباره تعداد پرواز‌های ایران و ترکیه گفت: در هفته بیش از ۳۰ پرواز بین دو کشور انجام می‌شود.

اگرچه تا کنون در روز‌های اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه‌ای در خصوص رفع این ممنوعیت نداشته، اما بار دیگر برخی آژانس‌های گردشگری اقدام به انتشار چراغ خاموش تبلیغات تور‌های ترکیه در فضای مجازی یا حتی پیامکی کرده اند.

منبع: مهر
برچسب ها: تور ترکیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی