تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ترامپ: کشورهای بیشتری باید توییتر و فیسبوک را به خاطر انکار آزادی بیان ممنوع کنند

رئیس جمهور سابق آمریکا در بیانیه‌ای جدید ضمن تبریک به نیجریه به خاطر ممنوع کردن توییتر، اظهار داشت، کشورهای بیشتری باید توییتر و فیس بوک را به خاطر انکار و عدم پذیرش آزادی بیان ممنوع کنند؛ این در حالی است که وی یکبار کشورهای آفریقایی از جمله نیجریه را به عنوان کشورهای "چاه مستراح" خطاب کرده بود.

کد خبر: ۹۵۱۰۰
۱۰:۴۸ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

ترامپ: کشورهای بیشتری باید توییتر و فیسبوک را به خاطر انکار آزادی بیان ممنوع کنند

دیدارنیوز - به نقل از بیزینس اینسایدر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در این بیانیه جدید گفت: تبریک فراوان به کشور نیجریه که توییتر را به خاطر مسدود کردن دسترسی رئیس جمهورش، ممنوع کرد. کشورهای بیشتری باید توییتر و فیسبوک را به خاطر انکار آزادی بیان ممنوع کنند چرا که همه صداها و نظرات باید شنیده شوند.

وی افزود: در این بین رقبا ظهور خواهند کرد و می‌کوشند تا جایگاهی به دست آورند. آنها کی هستند که به ما خوب و بد را دیکته کنند، اگر خودشان همان آدم بده باشند؟ شاید باید این کار را زمانی که رئیس جمهور بودم انجام می‌دادم. اما مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک دائما با من تماس می‌گرفت و برای صرف شام به کاخ سفید می‌آمد و به من می‌گفت که چقدر عالی و خوب هستم. ۲۰۲۴ چطور؟

دولت‌هایی در سراسر جهان از جمله کره شمالی و چین در حال حاضر استفاده از رسانه‌های اجتماعی همچون توییتر را ممنوع کرده‌اند. دولت نیجریه نیز از روز جمعه استفاده از این پلتفورم اجتماعی را ممنوع کرد. این اتفاق پس از آن صورت گرفت که توییتر یکی از توییت‌های محمدو بوهاری، رئیس جمهور نیجریه را که سیاست‌های این پلتفورم درخصوص "رفتار توهین‌آمیز" را نقض می‌کرد، حذف کرد. بوهاری در آن توییت تجزیه‌طلبان در نیجریه را تهدید کرده بود.

به دنبال هجوم مرگبار طرفداران ترامپ در اوایل ژانویه سال جاری میلادی به کنگره آمریکا، ترامپ به صورت دائمی از استفاده از توییتر منع شد. ترامپ بارها از این پلتفورم برای اشاعه دروغ‌ها درباره انتخابات ۲۰۲۰ از جمله ادعاهای بی‌اساس درباره تقلب در انتخابات و اینکه این انتخابات از وی "دزدیده" شده است، استفاده کرده بود.

به دنبال این حمله به کنگره، ترامپ از استفاده از فیسبوک نیز منع شد.     

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی