تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

الهلال با وینگر برزیلی تاتنهام به توافق رسید

یک روزنامه عربستانی ادعا کرد: الهلال با لوکاس مورا به توافق نهایی رسیده و این بازیکن در روزهای آینده به عربستان خواهد آمد تا مراسم معارفه او انجام شود.

کد خبر: ۹۴۹۹۹
۱۴:۱۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

الهلال با وینگر برزیلی فیکس تاتنهام به توافق رسید

دیدارنیوز - یکی دو روز قبل در گزارشی به این نکته اشاره کردیم که لوکاس مورا وینگر برزیلی باشگاه تاتنهام مورد توجه دو باشگاه عربستانی النصر و الهلال قرار گرفته و احتمال حضور او در لیگ عربستان وجود دارد.

این خبر طی ۲۴ ساعت گذشته به شکل جدی‌تری مطرح شده است. از یکطرف گفته می‌شود لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید الهلال شدیدا به دنبال این بازیکن است و شرط موافقت با جدایی سباستین جووینکو را جذب وینگر تاتنهام اعلام کرده و از طرف دیگر احتمال جدایی مورا از تاتنهام و حضور او در الهلال یا النصر، در رسانه‌های انگلیسی هم بازتاب داشته است.

در چنین شرایطی، روزنامه المدینه عربستان در گزارشی مدعی شده که الهلال با لوکاس مورا به توافق نهایی رسیده و این بازیکن در روز‌های آینده به عربستان خواهد آمد تا مراسم معارفه او انجام شود.

طبق گزارش این روزنامه، الهلال برای جذب این بازیکن برزیلی، ۱۱۴ میلیون ریال عربستان (حدود ۳۰ میلیون دلار) هزینه خواهد کرد تا با یک بازیکن فوق‌العاده سرشناس برای بازی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رقابت‌های فصل بعد لیگ عربستان آماده شود.

منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی