تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

ایران ۳ ـ هنگ کنگ ۱؛ سه گل در زمین سفت!

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در بحرین، به مصاف تیم هنگ کنگ رفته است.

کد خبر: ۹۴۴۲۷
۱۸:۳۵ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

گزارش زنده: ایران ۲ ـ هنگ کنگ صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: با اعلام نفرات انتخاب شده از سوی دراگان اسکوچیچ برای دیدار با هنگ کنگ، تیم ملی ایران رسما وارد دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شد. عصر پرحرارت امروز در بحرین بازیکنان ایران با این ترکیب وارد میدان خواهند شد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، وحید امیری، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب هنگ‌کنگ : یاپ یونگ، تسوی وانگ، فونگ هینگ، هلیو ژوزه، هانگ یانگ، سانگ مینگ، اور ماتو، دیگو موریر، لئونک کون، چان شینیچی وتانگ کین من.

***

بازی نهایتا با همان نتیجه 1ـ3  به سود ایران به پایان رسید تا تیم ملی اولین گام را در بحرین محکم بردارد.

دقیقه 90: زمین خوردن مهدی ترابی در محوطه جریمه حریف را داور شبیه‌سازی خواند و به او کارت زرد داد.

گل اول هنگ کنگ: سانتر بازیکن حریف در نزدیکی خط شش قدم با ضربه سر مهاجام این تیم به گل اول تیم حریف بدل شد. 

گل سوم ایران: دقیقه 83 حرکت مهدی ترابی از چپ و پاس او در دهانه دروازه با بغل پای انصاری‌فرد همراه شد و گل سوم ایران را کریم در ابتدای ورودش به زمین به ثمر رساند.

دقیقه 77: باز هم حمله از ایران و شوت به دروازه که گلر حریف توپ را دو ضرب مهار کرد.

دقیقه 69: سه تعویض در تیم ایران. مهرداد محمدی، کاوه رضایی و مهدی ترابی وارد زمین شدند.

گل دوم ایران: در دقیقه 60 موج حمله ایران بالاخره راه توپ را به دروازه باز کرد. شوت قلی زاده به سمت دروازه هنگ کنگ نهایتا به طارمی رسید و پاس به عقب او با شوت وحید امیری به گل تبدیل شد. 

تعویض در تیم ایران: علیرضا جهانبخش بیرون رفت و سامان قدوس به جای او وارد زمین شد. وحید امیری هم بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفت.

دقیقه 55: بازی دقایقی است که از ریتم افتاده و بازیکنان ایران نیز با حوصله بیشتری بازی می کنند. هنگ کنگ همچنان با تعداد زیاد در یک سوم دفاعی خود حضور دارد و توپ‌های زمینی را دفع می‌کند. 

دقیقه 48: در نیمه دوم نیز حملات از سوی تیم ایران بود و اولین فرصت جدی نیز در محوطه جریمه هنگ کنگ نصیب طارمی شد که ضربه آرام او به گلر حریف رسید.

***

دقیقه 44: ضربه کرنر به سود ایران با ارسال جهانبخش و یک رفت و برگشت توام شد و ضربه نهایی را سردار آزمون با سر زد که از روی دروازه هنگ کنگ به اوت رفت. 

دقیقه 35: خطای هند بازیکن هنگ کنگ با اعلام یک ضربه کاشته به سود ایران همراه شد. ضربه کاشته را جهانبخش به صورت زمینی به نوراللهی پاس داد و شوت او هم از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه 32: کاپیتان هنگ کنگ پس از یک حرکت ناکام خود را زیر پای بازیکنان ایران انداخت و از ناحیه صورت مصدوم شد اما به میدان بازگشت.

دقیقه 25: ارسال توپ در دهانه دروازه هنگ کنگ با واکنش دروازه‌بان این تیم همراه شد. او توپ را از جلوی سردار آزمون تصاحب کرد.

گل اول ایران: در دقیقه 22 بالاخره راه گشودن دروازه هنگ کنگ را قلی‌زاده پیدا کرد. او با یک نفوذ از چپ و شوت کات‌دار از زاویه مخلف دروازه حریف را باز کرد تا آرامش را به تیم ایران هدیه کند. به نظر می آید این تنها گل بازی نخواهد بود.

دقیقه 21: برای اولین بار تیم هنگ کنگ در یک سوم دفاعی ایران آفتابی شد.  

دقیقه 17: باز هم حمله ایران با همکاری آزمون و طارمی منجر به ضربه کرنر شد. در یک رفت و برگشت توپ زیر پای سعید عزت‌اللهی قرار گرفت و شوت سرکش او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: تا این لحظه تیم ملی ایران حاکم مطلق بازی بوده و هنگ کنگ حتی یک حمله هم روی دروازه بیرانوند نداشت. تیم ملی ایران از هوا و زمین قصد دارد لایه‌های دفاعی حریف را باز کند.

دقیقه 8: ارسال یک توپ در عمق محوطه جریمه هنگ کنگ باز هم با برخورد مدافع حریف با سردار آزمون توام شد اما داور اعتقاد داشت خطایی رخ نداده. 

دقیقه 5: حرکت پا به توپ طارمی در محوطه جریمه هنگ کنگ با برخورد مدافع حریف و به زمین افتادن طارمی همراه شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 1: اولین حمله را ایران با نفوذ وحید امیری انجام داد و اولین کرنر نیز برای ایران به دست آمد. ضربه کرنر با دستپاچگی مدافعان هنگ کنگ دفع شد و موج دوم حمله را هم ایران انجام داد که چیزی نمانده بود دروازه حریف باز شود.

***

دقیقه صفر: تیم ملی ایران با لباس سفید و هنگ کنگ با لباس قرمز بازی خواهند کرد. دمای هوا در ورزشگاه المحرق 37 درجه است و رطوبت نیز حدود 30 درصد گزارش شده است. 

محمد ادهم داور اردنی این دیدار است و در مراسم سکه نیز انتخاب با علیرضا جهانبخش بود و کاپیتان ایران، نیمه شمالی زمین را انتخاب کرد. 

***

نکته غافلگیرکننده ترکیب امروز تیم ملی، حضور صادق محرمی در پست دفاع راست است و البته حضور وحید امیری در نقش دفاع چپ. حضور بیرانوند درون دروازه نیز مشخص است که اسکوچیچ با احتیاط کامل این بازی‌ها را آغاز خواهد کرد.

اسکوچیچ که آرایش ۲-۴-۴ خطی رای برای تیم ملی در نخستین بازی رسمی انتخاب کرده، احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی را به عنوان دو هافبک دفاعی راهی میدان خواهد کرد و جلوتر از این دو بازیکن، علی قلی زاده به عنوان وینگر راست بازی می‌کند و علیرضا جهانبخش در روزی که بازوبند کاپیتانی هم به او سپرده شده است، به عنوان وینگر چپ بازی خواهد کرد؛ هر چند که بی شک احتمال جابجایی پست این دو بازیکن در جریان بازی وجود خواهد داشت.

در نهایت مطابق انتظارات سرمربی کروات تیم ملی که دست کاملا بازی در بخش تهاجمی تیمش دارد، از مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان دو مهاجم اصلی تیمش استفاده کرده است.

گزارش زنده: ایران صفر ـ هنگ کنگ صفر

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی