تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ایران ۳ ـ کانادا ۱، چهارگانه (۲۲ ـ ۲۵)

در چهارمین روز از مسابقات لیگ والیبال ملت‌ها در ریمینی ایتالیا، ایران به مصاف کانادا رفته است.

کد خبر: ۹۴۴۱۵
۱۵:۵۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

والیبال ایران

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: تیم ملی والیبال ایران در ادامه مسابقات لیگ ملت‌ها و در دور چهارم این مسابقات به مصاف تیم کانادا رفته که از نظر امتیاز و تعداد برد با ایران مساوی است. کانادایی‌ها با میانگین قدی بالاتر از ایران از جمله تیم‌های مرموز و سختکوش مسابقات هستند و با لباس مشکی در برابر سفیدپوشان ما به میدان آمده‌اند. ایران در این بازی از حضور امیر غفور محروم است.

ترکیب اصلی ایران در این بازی شامل میثم صالحی، سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، صابر کاظمی و مسعود غلامی است و تیم کانادا هم با لوپکی، جوزف اسکلاتر، فان بورکل، گوردون پرین، بلانکونائو و ژوارک ببه عنوان بازیکنان شروع‌کننده به میدان رفت.

بازی در ست اول با برتری نسبی کانادا آغاز شد و سیاهپوشان این تیم در نهایت توانستند با امتیاز ۲۲ ـ ۲۵ به برتری دست پیدا کنند. در ست دوم اما بازیکنان ایران به بازی برگشتند و از میانه این دست برتری خود را تحمیل کرده و نهایتا با نتیجه ۲۲ ـ ۲۵ برنده از زمین بیرون آمدند. 

ست سوم اما بسیار پرهیجان و با جابجا شدن پیاپی امتیازات دنبال شد و بارها ایران از حریف جلو افتاد و کانادا هم برای چند مرتبه با تک امتیاز از ایران جلو زد. بازی تا امتیاز ۱۹ مساوی و پایاپای دنبال شد.  پس از این برابری اما ایران توانست با کسب سه امتیاز از کانادا جلو بیفتد. همکاری جذاب معروف با بازیکنان جوان مثل سعادت و کاظمی ایران را به امتیاز ۲۳ رساند. ایران با حفظ فاصله سه امتیازی توانست این ست را هم با نتیجه ۲۲ ـ ۲۵ و مشابه دو دست اول ببرد.

ست چهارم بازی نیز با هیجان و جذابیت بالایی دنبال شد و دو تیم مثل سایه همدیگر را تعقیب کردند. ایران و کانادا تا امتیاز 18 پا به پای هم رفتند اما تیم ملی ایران در یک جهش توانست 4 امتیاز اختلاف ایجاد کند. بازی در امتیاز 19 ـ 23 ناگهان چرخید و کانادا توانست به امتیاز 22 هم برسد. در نهایت اما این ست هم با نتیجه 22 ـ 25 و البته با برتری ایران تمام شد تا دومین پیروزی برای تیم ملی ثبت شود. 

فردا ایران در ادامه این مسابقات به مصاف ایتالیا خواهد رفت. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی