تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

درگیری قومی بین اهالی آستارا و اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب آستارا با بیان اینکه درخصوص امنیت و آرامش مردم با هیچ کسی شوخی نداریم، گفت: در جریان درگیری‌های شهرستان آستارا و اردبیل تاکنون ۱۷ نفر از هر دو شهرستان دست‌گیر و تحت بازداشت هستند.

کد خبر: ۹۴۲۹۴
۱۵:۴۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

درگیری قومی بین اهالی آستارا و اردبیل

دیدارنیوز ـ یاسر همدمی ظهر امروز در جلسه ستاد رسیدگی و پیش‌گیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در محل سالن جلسات دادگستری این شهرستان اظهار کرد: در جریان درگیری‌های شهرستان آستارا و اردبیل تاکنون ۱۷ نفر از هر دو شهرستان دست‌گیر و تحت بازداشت هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا با بیان اینکه مردم از رسانه‌ها حرف‌شنوی دارند، گفت: انتظار ما از رسانه‌ها این است که با انتشار اخبار امیدبخش و تولید محتوا‌های فرهنگی و بازنشر آن در فضای مجازی مردم شهرستان‌های آستارا و اردبیل را به صلح و سازش دعوت کنند.

وی با اشاره به اینکه توهین به قومیت‌ها و اختلاف‌افکنی بین اقوام دو الی پنج سال حبس تعزیری دارد و اگر این اختلاف‌افکنی به واسطه فضای مجازی صورت گیرد سنوات حبس به پنج الی ۱۰ سال افزایش می‌یابد، افزود: درخصوص امنیت و آرامش مردم با هیچ کسی شوخی نداریم.

همدمی مرجع رسمی اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها را فرمانداری دانست و بیان کرد: هدف ما برگزاری انتخابات سالم است تا در جریان برگزاری یک انتخابات سالم، افراد سالم و انقلابی وارد نهاد ریاست‌جمهوری و ساختمان شورا شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا دعوت به تجمع، تشویش اذهان عمومی، طرح مسائل قومی و نژادی، انتشار هرگونه مطلب علیه نامزد‌ها را ازجمله تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.

منبع: فارس
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی