تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

زمان اجرای مصوبه افزایش مرخصی زایمان اعلام شد/ مشمولان مصوبه چه کسانی هستند؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جزئیات، زمان اجرا و مشمولان بخشنامه افزایش مرخصی زایمان زنان از ۶ به ۹ ماه را اعلام کرد.

کد خبر: ۹۴۱۴۸
۰۹:۴۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

اجرای مصوبه افزایش مرخصی زایمان

دیدارنیوز ـ مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ابلاغ بخشنامه افزایش مرخصی زایمان از ۶ به ۹ ماه، درباره زمان اجرای این بخشنامه اظهار کرد: این بخشنامه از حالا اجرا می‌شود و حتی کسانی که قبلا در دیوان عدالت اداری شکایت کرده بودند، شکایتشان مسترد و پرداختی به آن‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: بنابراین پرونده آن‌ها که در دیوان شکایت کرده بودند و ما شرایطش را نداشتیم که به آن‌ها پرداختی انجام دهیم، با این مصوبه، دیگر نیازی به رسیدگی ندارد و دیوان عدالت فهرست مشمولان را که شکایت کرده بودند در اختیار ما قرار می‌دهد و ما به آن‌ها غرامت پرداخت و شکایات را مختومه می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بدیهی است کسانی که از این پس حائز شرایط می‌شوند، می‌توانند از مرخصی ۹ ماهه استفاده کنند و مشمول مصوبه هستند، گفت: این مصوبه همچنین شامل حال کسانی می‌شود که الان در مرخصی زایمان هستند و می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی