تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات امروز نماینده مردم تبریز، گفت: ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است و این افراد باید امروز پاسخگو باشند.

کد خبر: ۹۳۸۵۷
۱۵:۰۱ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است

دیدارنیوز - ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی و در واکنش به نطق میان دستور مسعود پزشکیان، گفت: متأسفانه امروز مباحثی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد که وهن انقلاب اسلامی و مردم ایران بود.

وی بیان کرد: ظاهراً جای شاکی و متهم عوض شده است و کسانی که باید پاسخگوی وضعیت موجود، غارت اموال مردم در بورس، اختلاس‌های نجومی، بی‌برقی و بی‌آبی، کاهش ارزش پاسپورت ایرانی، برادرسالاری، باجناق سالاری و فامیل سالاری باشند، امروز شاکی شده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد امروز در جایگاه شاکی نشسته‌اند و در مقابل نهادهای انقلاب چون شورای نگهبان که مانع حضور نفوذی‌ها در مناصب حساسی چون ریاست جمهوری شده است، می‌ایستند.

رضایی متذکر شد: این افراد سال‌ها دولت را در اختیار داشتند و عجیب است که امروز طلبکار هستند و این افراد باید پاسخگو باشند، چرا که در دوره آنان پارتی بازی و حیف و میل اموال کشور چون نفت اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: این خوی استکباری است که زمانی که این افراد تأیید صلاحیت یا انتخاب می‌شوند از مردم و شورای نگهبان تمجید می‌کنند و زمانی که شورای نگهبان آنان را رد صلاحیت و مردم آنان را قبول نمی‌کنند، اغتشاش می‌کنند و سطل آشغال آتش می‌زنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور به جای باندبازی و دخالت در فرآیند انتخابات و تلاش برای تشکیل دولت سوم روحانی بهتر است فکری به حال نان، آب، برق، مرغ و تخم مرغ مردم کنید و سوال این است شما که نمی‌توانید این شرایط را کنترل کنید، پس چرا به دنبال تشکیل دولت سوم روحانی هستید؟


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی