تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
تابلو بورس

سقوط بعد از چند روز صعود کم‌نظیر

با اتفاقاتی که در حوزه اقتصاد رخ داده است و با تأیید صلاحیت رئیس بانک مرکزی برای انتخابات و سپس عزل او توسط رئیس‌جمهور، شاخص کل بورس صعودی کم‌نظیر داشت اما امروز مجدداً روندی نزولی پیدا کرد.

کد خبر: ۹۳۸۳۹
۱۳:۵۲ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

تابلوی بورس شاخص کل بورس شاخص کل هم وزن شاخص کل فرابورس بورس اوراق بهادار تهران

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۰ خرداد، شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۹۵ درصد نزول کرد و ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحد کاهش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۷۰ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۲ هزار و ۲۵۲ واحدی بر روی ۳۸۲ هزار و ۹۹۶ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فملی»، «فولاد»، «وبملت»، «شستا»، «تاپیکو»، «خودرو» و «شپنا». شش نماد از این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «شپنا»، «غزر»، «برکت»، «خودرو»، «خساپا»، «غکورش» و «شتران» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «فگستر»، «فتوسا»، «چخزر»، «کزغال»، «غگیلا»، «کرمان» و «ذوب» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۳۸ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۷۹ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز حدود ۵۵۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از سه هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۱۱۷ واحد ریزش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۲۴ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «غصینو»، «هرمز»، «شگویا»، «سمگا»، «گکهر»، «وهور» و «بپاس».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی