تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

احتکار ۵ هزار خودرو توسط یک «خانواده مشهور»

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از قاچاق و احتکار سازمان یافته بیش از ۵ هزار خودرو توسط یک خانواده مشهور خبر داد.

کد خبر: ۹۳۶۴
۱۱:۱۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از قاچاق و احتکار سازمان یافته بیش از ۵ هزار خودرو توسط یک خانواده مشهور خبر داد.

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی که پیشتر گفته بود ۵ خانواده محور اصلی واردات غیر قانونی خودرو هستند امروز از کشف و شناسایی بیش از ۵ هزار خودروی با ثبت سفارشات غیر قانونی در گمرک سلفچکان توسط دستگاه‌های امنیتی خبر داد.

وی در همین‌زمینه ادامه داد: در این پرونده بیش از ۵ هزار خودروی خارجی لوکس یکی از خانواده‌های بزرگ وارد کنندگان خودرو توقیف شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: این خانواده بزرگ گمرکات دولتی را تبدیل به پارکینگ‌های شخصی جهت واردات غیر قانونی خودرو کرده است و افرادی که در حوزه واردات بی رویه خودرو و سفارشات غیر قانونی خودرو اقدام به واردات می‌کردند شناسایی و پرونده‌های آنان و ۴ خانواده دیگر وارد کننده خودرو در شعبات مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: خودرو‌های قاچاق با محوریت ۵ خانواده بزرگ با دسترسی به اطلاعات و تبانی‌های سازمان یافته وارد کشور می‌شوند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس بیان داشت: با این اوصاف بایستی مابقی شرکت‌های فعالی که در حوزه واردات خودرو زیر مجموعه این ۵ خانواده می‌باشند تعیین تکلیف شوند و دادگاه‌های این افراد برای شناسایی افراد ذی نفوذ در ثبت سفارشات خودرو و واردات خودرو در گمرک و وزارت صنعت مشخص و دادگاه آنان به صورت علنی برگزار و افراد مرتبط با این افراد به مردم اعلان شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
عباس علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
21
زمان شاه دائما می گفتند شاه هزار فامیل است و اجازه نمی دهد ثروت مملکت بین مردم تقسیم شود.. مردم انقلاب کردن چون شاه دزد بود . امروز مردم بعد از 40 سال هزار بار از زمان شاه فقیر تر و در دنیا پول ما بی ارزش ترین و پاسپورت ما بی ارزش ترین پاسپورت دنیا شد.. آقای ظریف ما خودمان انتخاب کردیم که غارت بشویم؟؟
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
1
4
بله آقای عباس؛ خود مردم هم در تعیین سرنوشتشان نقش دارند و این در دین متین اسلام هم آمده.
آقای ادوارد بروان تاریخ نویس مشهور در اوایل کتاب تاریخ ایران میگوید وقتی وارد ایران شدم(اواخر دوره قاجار) ستم زیادی را بر مردم ایران دیدم . در اواخر کتاب بعد از چندسال زندگی دوباره نوشت این مردم شایسته این ستم بوده اند!!!!!!!!!!! البته شاید منظورش از این حرف مقصر دانستن مردم در اصل نبوده ولی مردم هر سرزمین یا از جهل یا دانایی نقش آفرینی در سرنوشت سرزمینشان دارند!!
مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
5
اسم این خانواده بزرگ را بگویید تا کوچک بشوند.
زر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
1
چرا اسمشو نمیگید ما هم بدونیم؟؟؟؟؟؟؟؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی