تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تاریخ سازی دروازه‌بان چلسی در فینال لیگ قهرمانان

ادوارد مندی تبدیل به اولین دروازه بان آفریقایی شد که فاتح لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.

کد خبر: ۹۳۶۲۸
۱۲:۲۹ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

تاریخ سازی دروازه‌بان چلسی در فینال لیگ قهرمانان

دیدارنیوز - به نقل از تلگراف، ادوارو مندی دروازه بان چلسی توانست با حضور در فینال لیگ قهرمانان یک رکورد بزرگ را به نام خود ثبت کند. 

این دروازه بان سنگالی که با عملکرد خوب خود توانست کپا آریزابالاگا دروازه بان اسپانیایی را نیمکت نشین کند، در ۱۲ دیدار در لیگ قهرمانان ۱۰ کلین شیت کرد و رکورد بزرگی را از خود به جای گذاشت.

با این حال مهمتر از این رکورد، تاریخ سازی او در فینال لیگ قهرمانان بود. مندی با حضور در این دیدار تبدیل به اولین دروازه بان آفریقایی شد که حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه و اولین دروازه بان آفریقایی که جام قهرمانی را نیز به دست می‌آورد.

مندی ۲۹ ساله که از رن فرذانسه خریداری شد، در سال ۲۰۱۹ در جام ملت های آفریقا با تیم ملی سنگال حضور داشت که نایب قهرمان این رقابت ها شد. 

او در این فصل ۴۴ بازی برای تیم چلسی در اولین فصل حضور در لیگ برتر انجام داد و به نظر می رسد برای فصل جدید نیز دروازه بان شماره یک چلسی باشد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی