تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

میسون مونت: چلسی الان بهترین تیم جهان است

پدیده تیم فوتبال چلسی عنوان کرد این تیم که شب گذشته موفق شد برای دومین بار در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود گفت اکنون بهترین تیم جهان است.

کد خبر: ۹۳۶۰۱
۱۱:۰۱ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

میسون مونت: چلسی الان بهترین تیم جهان است

دیدارنیوز - به نقل از بی تی اسپورت، چلسی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با یک گل برابر منچستر سیتی به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

میسون مونت ستاره جوان تیم چلسی بعد از این دیدار گفت: بهتر از این نمی شد. واقعا توصیف این اتفاقا با کلمات خیلی سخت است. من در دو فینال برای چلسی بازی کردم و هر دو شکست خوردیم و نتوانستیم قهرمان شویم. این اتفاق دردناک بود. آخرین بار دو هفته قبل در فینال جام حذفی برابر لسترسیتی شکست خوردیم. من همیشه آرزوی کسب جام با چلسی را داشتم. در پایان  ما با چلسی تا پایان لیگ قهرمانان رفتیم و برخی از تیم های قدرتمند را شکست دادیم. برنده شدن در فینال چیز خاصی است. ما در حال حاضر بهترین تیم جهان هستیم. بابت این مسئله و خوشحالی هواداران خیلی خوشحالم.

او در ادامه گفت:‌ منچسترسیتی نیز تیم خوبی است. خودتان دیدید که آنها در لیگ برتر چه کردند و چطور قهرمان شدند. ما کل مسابقه را با تمرکز بازی کردیم و توانستیم گل بزنیم و دفاع کردیم. ما کاملا هر چه در توان داشتیم نشان دادیم و پیروز شدیم. وقتی پدرم  از جایگاه پایین آمد با دیدن او اشک ریختم. من از خانواده ام برای همه چیز تشکر می کنم. فصل آینده ما برای قهرمانی در لیگ برتر با آنها رقابت خواهیم کرد. حالا به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم البته الان تمام تمرکز ما روی یورو است و می خواهیم یورو را به خوبی برگزار کنیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی