تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

آمریکا قصد بستن دفتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین را دارد

انتظار می‌رود که جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کند که واشنگتن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) را تعطیل می‌کند.

کد خبر: ۹۳۵۲
۱۰:۴۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، جان بولتون اعلام کرد: در حالیکه فلسطینی‌ها آغاز مذاکرات مستقیم و معنادار با اسرائیل را رد می‌کنند، دولت ترامپ نمی‌تواند اجازه دهد که دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در این کشور به فعالیت خود ادامه بدهد.

همچنین بولتون هشدار داد که اگر دادگاه کیفری بین‌المللی تحقیقاتی را علیه آمریکا و اسرائیل آغاز کند این دادگاه را تحریم خواهد کرد.   

این اقدام علیه سازمان آزادی بخش فلسطین مهمترین موسسه‌ای که نمایندگی مردم فلسطین را بر عهده دارد، صورت می‌گیرد که دولت ترامپ مواضع سخت‌تری علیه فلسطینیان اتخاذ کرده است.

وزارت خارجه آمریکا ماه گذشته میلادی اعلام کرد: این کشور بیش از ۲۰۰ میلیون دلار کمک مالی خود را به فلسطینیان قطع خواهد کرد.

در مقابل، به تازگی وزارت خارجه دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به قطع کمک‌ ۲۵ میلیون دلاری آمریکا اعلام کرد که قطع کمک‌های مالی آمریکا به شماری از بیمارستان‌ها قدس به منزله دشمنی مستقیم علیه ملت فلسطین است.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این تصمیم در راستای اعلام ترامپ مبنی بر تضمین تامین هزینه‌ها و ارائه کمک‌های مالی در راستای منافع ملی آمریکا انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی