تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

ابتکار: برای رفع مشکلات دانشجویان زن ستاره‌دار در تلاشیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور مطرح کرد: وزیر علوم قول داده است مشکلات تمامی دانشجویان ستاره‌دار یا اکثریت آنها حل شود.

کد خبر: ۹۳۵۰
۱۰:۳۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - معصومه ابتکار در خصوص پخش تصاویر ورزشکاران زن از صداو سیما که اخیرا نسبت به این موضوع اعتراضاتی مطرح شده است، گفت: در این دوره خوشبختانه بعضی از بازی‌ها پخش شد البته متاسفانه به صورت زنده شاهد پخش آن نبودیم.

وی افزود: خوشبختانه در مواردی که با بعضی شرایط، شاهد پخش بازی‌ها بودیم با نتایج خوبی از سمت جامعه مواجه شده‌ایم. 

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه پیگیر برخی از زندانیان زن دانشجو است، اظهار داشت: در کنار آقای غلامی درحال تلاش برای رفع این موضوع هستیم. وزیر علوم قول داده است مشکلات تمامی این دانشجویان یا اکثریت آنها حل شود. 

وی تصریح کرد: درخصوص دانشجویانی که ستاره‌دار شده‌اند یا آنهایی که از قبل زندانی شده‌اند قول‌هایی داده شده است. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی