تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بلینکن به نتانیاهو در خصوص فلسطینی‌ها هشدار داد

پایگاه آمریکایی آکسیوس پنجشنبه شب گزارش داد که "آنتونی بلینکن" وزیر امور خارجه این کشور نسبت به ادامه اقدامات رژیم صهیونیستی در محله شیخ جراح و قدس شرقی هشدار داده و گفته است، احتمالا این اقدام به درگیری مجدد در اراضی اشغالی منجر شود.

کد خبر: ۹۳۲۹۷
۱۰:۴۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۰

بلینکن به نتانیاهو هشدار داد/غزه/فلسطین/مسجدالاقصی

دیدارنیوز ـ به گزارش آکسیوس، وزیر امورخارجه آمریکا همچنین اعلام کرد: مستقیما سخنان مقام‌های اسرائیلی را شنیده و به طور غیر مستقیم به سخنان مقامات جنبش حماس نیز گوش داده‌ام.

وی گفت: هر دوطرف [اسرائیل و حماس]به دنبال حفظ آتش بس هستند. وزیر امورخارجه آمریکا ۴ روز پس از اجرای آتش بس در غزه، چهارم خرداد ماه وارد فلسطین اشغالی شد.

بلینکن برای تثبیت آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، اعلام پایبندی به راه حل تشکیل دو کشور و بررسی راه‌های بازسازی ویرانه‌های غزه به فلسطین اشغالی سفر کرد.

وی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان دیدار کرده بود.

نظامیان غاصب صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوز‌های وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوز‌های صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه در یک نشست سه ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی