تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۳۰۰ هزار نیروی آموزش دیده پای صندوق‌های رأی

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ۳۰۰ هزار نفر از نیرو‌های آموزش دیده پلیس و بسیج به منظور تأمین امنیت ۷۰ هزار صندوق اخذ رأی در انتخابات پیش رو خبر داد.

کد خبر: ۹۳۱۲۱
۱۶:۲۲ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

۳۰۰ هزار نیروی آموزش دیده /پای صندوق‌های رأی/انتخابات 1400

 

دیدارنیوز ـ سردار "حسین اشتری" از آمادگی حداکثری پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات پیش رو خبر داد و اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی مسئولیت امنیت انتخابات را عهده دار است و در واقع تحت فعالیت قرارگاه انتظامی امام علی (ع) میدان دار اصلی این مأموریت خطیر می‌باشد.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات پیش رو، پیش بینی ۷۰ هزار صندوق رأی شده و حدود ۳۰۰ هزار نفر از همکاران آموزش دیده بنده و عزیزان بسیج در سراسر کشور جهت تأمین امنیت صندوق‌های اخذ رأی در ۲۸ خردادماه سال جاری حضور فعال خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با توصیه به نامزد‌ها و طرفدارانشان تأکید کرد: کاندیدا‌های محترم و حامیانشان مرز‌های "قانون" و" اخلاق" را رعایت کنند و "قانون گرایی" ملاک عمل شان باشد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تصریح کرد: ان شاءالله بار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و در این ایام نیز همگان با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی