تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

تفاهم‌نامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان انرژی اتمی امضا شد

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان انرژی اتمی در راستای تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود تفاهم‌نامه همکاری؛ در موزه و سراسر نمای مقاومت "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" روز سه شنبه چهارم خرداد امضا کردند.

کد خبر: ۹۲۹۲۹
۱۸:۲۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

تفاهم‌نامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان انرژی اتمی امضا شد

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تفاهم‌نامه همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان انرژی اتمی در راستای هم‌افزایی، تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فی‌مابین به امضای سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر؛ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و علی‌اکبر صالحی؛ رئیس سازمان انرژی اتمی رسید.

براساس این گزارش، رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه این مراسم از بخش‌های مختلف موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید به عمل آورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی