تیتر امروز

فوری؛ رئیس‌جمهور در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار در میان شهدا
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ رئیس‌جمهور در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار در میان شهدا

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
بازخوانی تجربه مبارزه با فساد در گرجستان

«اقتصاد در میدان عمل» منتشر شد

کتاب «اقتصاد در میدان عمل» نوشته نیکا گیلائوری که به خاطرات و مخاطرات مهار فساد در گرجستان می‌پردازد، توسط انتشارات اتاق بازرگانی تهران منتشر شد.

کد خبر: ۹۲۸۳۶
۱۲:۲۷ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

اقتصاد در میدان عمل منتشر شد

دیدارنیوز ـ به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این کتاب خاطرات نخست‌وزیرگرجستان را دربر می‌گیرد که توضیح می‌دهد طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۲ چگونه در این کشور اصلاحات اقتصادی فراگیر انجام شده‌است. این کتاب به صورت دقیق موانع مبارزه با فساد در اقتصاد را نشان می‌دهد و از این منظر می‌تواند الگویی مناسب برای تدوین برنامه‌های مبارزه با فساد در کشور‌های دیگری مانند ایران باشد.

آن‌طور که این کتاب اشاره می‌شود، راهی که گرجستان برای اصلاحات طی کرده، مبارزه با فساد، تغییر سیاست‌های پولی و مالی، ارتقای محیط کسب‌وکار، متحول کردن سیاست‌های مالیاتی و گمرکی، تغییر نحوه خصوصی‌سازی، اثربخش کردن مدیریت بخش انرژی، چگونگی توزیع هدفمند یارانه‌های اجتماعی و اصلاحات در نظام بهداشت و درمان و آموزش پایه و عالی بوده است. البته هرکدام از این موارد، به طور کامل در کتاب ریشه‌یابی و روش‌های اصلاح آن عنوان شده است؛ بنابراین این کتاب می‌تواند شروع راهی برای انجام اصلاحات اقتصادی و سیاستی در ایران را هم فراهم کند.

اتاق تهران تاکنون ۳۰ عنوان کتاب تالیف و ترجمه را در اختیار فعالان بخش خصوصی قرار داده‌است و این اولین کتاب انتشارات امین‌الضرب در سال ۱۴۰۰ به شمار می‌آید. نسخه پی‌دی‌اف کتاب اقتصاد در میدان عمل را می‌توانید از سایت اتاق تهران دریافت کنید. هم‌چنین نسخه کاغذی این کتاب را می‌توانید بخرید.

آسوده کتاب بخوانید

هم‌چنین اتاق بازرگانی تهران در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و همچین ایجاد ابزار‌های مدرن برای مطالعه، به تازگی نسخه اپلیکیشن «کتابخوان» اتاق را راه‌اندازی کرده‌است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد که به نسخه ای‌بوک هر کتاب دسترسی داشته‌باشند و امکان تغییر اندازه فونت، تغییر رنگ صفحه نمایش، تغییر نوع فوتت و همچنین ذخیره‌ُسازی صفحات مطالعه شده در اختیار داشته‌باشند.

در حال حاضر تمامی کتاب‌های اتاق تهران برروی اپلیکیشن کتابخوان قرار گرفته‌اند. کاربران سایت اتاق تهران هم می‌توانند بدون پرداخت هزینه به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند.

برچسب ها: اقتصاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی