تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قالیباف: آزادسازی خرمشهر از نظر سیاسی، نظامی و دفاعی نقطه عطف بود

رئیس مجلس شورای اسلامی سوم خرداد، “روز آزادسازی خرمشهر” و چهارم خرداد “روز دزفول؛ مقاومت و پایداری” را به مردم ایران و خانواده‌های شهدا تبریک گفت.

کد خبر: ۹۲۷۳۵
۰۸:۵۲ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

قالیباف: آزادسازی خرمشهر از نظر سیاسی، نظامی و دفاعی نقطه عطف بود

دیدارنیوز - محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر گفت: این روز را به همه ملت ایران تبریک می‌گویم. بدون شک آزادسازی خرمشهر از نظر معنوی، سیاسی، نظامی و دفاعی یک نقطه عطف بود.

رئیس مجلس با استناد به این جمله امام خمینی(ره) که “خرمشهر را خداوند را آزاد کرد.” گفت: این اوج اعتقاد به سنت و نصرت الهی برای رزمندگان مخلص بود. زمان آزادسازی و نحوه رفتار دنیا در اوج قدرت سیاسی و نظامی هم مهم است.

وی با اشاره به چهارم خرداد که روز دزفول نام گرفته است، افزود: این روز و یاد شهدا و امام شهدا را گرامی نیز می‌داریم. دزفول در دوران دفاع مقدس بیش از ۳ هزار بار مورد حمله موشکی و حملات هوایی و توپ‌خانه‌ای قرار گرفت. این روز را به مردم دزفول تبریک می‌گویم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی