تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حریف ایران با اوکراین مساوی کرد

تیم بحرین که تا دقیقه ۹۰ از اوکراین پیش بود، در نهایت موفق به شکست این تیم نشد.

کد خبر: ۹۲۵۶۵
۱۰:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

حریف ایران با اوکراین مساوی کرد

 

دیدارنیوز: تیم‌های بحرین و اوکراین امشب در ورزشگاه اوبلانسی متالیست شهر خارکیف به مصاف یکدیگر رفتند. اوکراین خود را برای بازی‌های یورو ۲۰۲۱ آماده می‌کند و بحرین نیز تلاش دارد تا برای مرحله اول مقدماتی جام جهانی آماده شود.

آندره شوچنکو برای این بازی زینچنکو مدافع منچسترسیتی را در اختیار نداشت و با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به مصاف بحرین رفت. شش بازیکن فیکس و شناخته شده در ترکیب اولیه اوکراین حضور داشتند که اغلب آن ها از دو تیم شاختار دونتسک و دینامو کیف بودند.

بازی با حملات تیم اوکراین آغاز شد و لطف الله دروازه‌بان بحرین چند موقعیت را مهار کرد اما برای ثبت اولین گل، هر دو تیم ۷۵ دقیقه صبر کردند و سرانجام این سید ضیا سعید بازیکن چپ پای بحرین از روی نقطه پنالتی توپ را به وسط دروازه زد و تیمش را پیش انداخت.

پس از آن بحرین سه تعویض انجام داد اما شاگردان شوچنکو به هیچ عنوان نمی‌خواستند که این بازی را واگذار کنند و سرانجام روی یک موقعیت در دقیقه ۹۰+۱ موفق به گلزنی شدند. آرتم دوبیک توپ را به ویکتور تسیگانکوف سپرد و او از داخل محوطه جریمه گل نخست تیمش را زد.

در نهایت این بازی که برای بحرین مسابقه‌ای مهم در راه تدارک برای صعود بزرگ محسوب می‌شود، با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

بحرین در خانه باید مقابل کامبوج، ایران و هنگ کنگ قرار بگیرد و برای صعود به حداقل دو پیروزی احتیاج خواهد داشت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی