تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سخنگوی شورای نگهبان: بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری فردا و پس فردا ادامه دارد

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری فردا و پس فردا هم ادامه می‌یابد.

کد خبر: ۹۲۵۰۰
۱۴:۳۴ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

کدخدایی رد صلاحیت

دیدارنیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.

عباسعلی کدخدایی در گفتگو با شبکه خبر گفت: همچنان کار ما ادامه دارد و لازم است که گزارش‌های کارشناسی بیشتری را ملاحظه کنیم.
وی افزود: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسه نهایی برگزار شود، نتایج را به وزارت کشور اعلام خواهیم کرد.
کدخدایی ادامه داد: الان که دو روز مانده به پایان مهلت، بنده هم حتی نمی‌دانم نتیجه بررسی‌ها چه خواهد بود. برخی از داوطلبان مراجعه کرده و برخی دیگر هم مطالب جدیدی ارائه کرده‌اند، اگر نکته‌ای ببینیم که نیاز به حضور داوطلبان باشد، از آن‌ها دعوت می‌کنیم تا با اعضای شورای نگهبان صحبت کنند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: انتخابات 1400
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی