تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

خدمت جدید به بازنشستگان صندوق فولاد

مدیران عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و بانک سامان در مراسمی تفاهم نامه فی مابین دو مجموعه را امضا نمودند.

کد خبر: ۹۲۳۷۳
۱۴:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
دیدارنیوز - به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای این مراسم، مهرانی معاون مالی و منابع انسانی صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از روند اقدامات جهت انعقاد تفاهم نامه ارائه نمود.

در ادامه، معرفت مدیرعامل بانک سامان در سخنانی با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه با صندوق بازنشستگی فولاد گفت: امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه منشا آثار و نتایج مثبتی برای هر دو مجموعه باشد.

وی افزود: امیدواریم در سال جاری که به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» نام‌گذاری شده بتوانیم با هدف رونق تولید در شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی فولاد حمایت‌های لازم را به عمل آوریم.

سپس مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور ضمن خیر مقدم به مدیرعامل و مدیران بانک سامان انعقاد تفاهم نامه با بانک سامان را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: مفاد این تفاهم نامه راهگشا و مطلوب است و امیدواریم همه بندهای آن به اجرا رسیده و در واقع، تفاهم نامه به توافق نامه تبدیل شود.

وی افزود: بازنشستگان صندوق فولاد سال‌ها در معادن و صنایع معدنی برای پیشرفت کشور تلاش کرده‌اند و خدمت به این عزیزان سیاست اصلی صندوق است.

گفتنی است، ارائه تسهیلات ریالی و صدور کارت اعتباری جهت ارائه به بازنشستگان، تخصیص حد اعتباری ارزی جهت گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی به منظور خرید کالاهای مورد نیاز صندوق، تخصیص حد اعتباری تسهیلات ریالی و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی برای صندوق و ایجاد زمینه استفاده صندوق از خدمات گروه مالی سامان همچون صرافی، کارگزاری، بیمه، تامین سرمایه و … از مهم‌ترین بندهای این تفاهم نامه است.

لازم به توضیح است صندوق بازنشستگی فولاد و بانک سامان اقدامات لازم جهت انعقاد قراردادهایی با هدف اجرا شدن بندهای تفاهم نامه را آغاز نموده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی