تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تداوم بلاتکلیفی بازنشستگان برای طبقه استحقاقی قبل از سال ۹۶ و حق ایثارگری

یک بازنشسته فرهنگی می‌گوید: بلاتکلیفی بازنشستگان برای طبقه‌ی استحقاقی ادامه دارد.

کد خبر: ۹۲۳۷۰
۱۴:۰۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

بازنشستگان قبل از 96

دیدارنیوز - به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد آقائی (بازنشسته فرهنگی) در ارتباط با بلاتکلیفی بازنشستگان قبل از سال ۹۶ می‌گوید: قرار بود دو آیتم طبقه استحقاقی قبل از ۹۶ و ایثارگری برای بازنشستگان پس از ۶ماه از اجرای همسان‌سازی بدنبال نامه آقایان محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور) و جمشید انصاری (رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور) به صورت شفاف و روشن و بدون هیچ عذر و بهانه‌ای صادر و اجرا شود که مدت‌هاست بدون هیچ دلیل محکمه‌پسندی برای جمع کثیری از بازنشستگان عملیاتی نشده است و این عزیزان از حق قانونی خود محروم مانده‌اند.

وی ادامه داد: مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری موظفند دلایل عدم اجرای قانون را به صورت شفاف به اطلاع بازنشستگان شریف سراسر کشور برسانند. شواهد موجود حکایت از آن دارد که ظاهراً کارشناسان فنی صندوق در مرکز استان‌ها به علت عدم اشراف بر قوانین و دستورالعمل‌های مدیرکل فنی صندوق بر اساس سلیقه و برداشت شخصی خود از بخشنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری عمل می‌کنند و این موضوع باعث بلاتکلیفی و سردرگمی همکاران در سراسر کشور شده است.

این بازنشسته ادامه داد: صندوق‌های بازنشستگی در مراکز استان‌ها، مدارک رزمندگان و ایثارگران حماسه ۸سال دفاع مقدس را قبول ندارند و در این روز‌ها که بیماری منحوس کرونا جان تعداد کثیری از هموطنان عزیز را گرفته و می‌گیرد و بازنشستگان به علت کبر سن و ابتلا به انواع و اقسام بیماری‌های زمینه‌ای، بیش از سایر گروه‌های سنی در معرض خطر قرار دارند از ایشان درخواست شده است تا به اقصی نقاط کشور مهاجرت و گواهی حضور در جبهه را مجدداً از امور ایثارگری واحد اعزام کننده خود دریافت و به امور اداری محل خدمت خود تسلیم نمایند تا مستندات مجدداً بارگذاری و به فرمایش مدیرکل فنی راستی آزمایی شود و در بسیاری از موارد که مدارک و مستندات تهیه و بارگذاری شده است نیز نسبت به صدور احکام اقدامی به عمل نمی‌آورند.

1گفتنی است، پس از مدت‌ها سرانجام با پیگیری‌های مستمر تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و فعالان صنفی کشور، از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ سایت جدید صندوق بازنشستگی کشوری بازگشایی و مستندات توسط کاربران در سامانه جدید صندوق بارگذاری شده است. این طبقه‌های تشویقی شامل ۲ طبقه ایثارگری برای آقایان ۱طبقه گردان عاشورا برای آقایان و ۱طبقه گردان الزهرا برای خانم‌ها و ۲طبقه ارزشیابی برای خانم‌ها و آقایان است. تمام این اطلاعات توسط امور اداری محل خدمت بازنشستگان احصاء و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر روی سایت صندوق بارگذاری تا افراد واجد شرایط طبقه استحقاقی قبل ۹۶ شناسایی واحکام آن‌ها صادر شود، اما بعد از گذشت ۱۲ روز از فعالیت این سامانه، مشخص نیست که آیا اطلاعات بازنشستگان را سامانه جدید صندوق بازنشستگی ثبت و تائید نموده است یا خیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۲
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
چون ادارات صندوق درک درستی از بخشنامه ندارند فقط به کسانی حکم زدهاند که گروه تشویقی نداشته یا یک مقطع بالا تر مانند ایثارگران نگرفته اند بقیه گروه اضافی را گرفتهاند و بیشتر حق ایثار گران ضایع شده
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی