تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مسی، بمب نقل و انتقالاتی در پاریس منفجر می‌شود

خبرنگار قطری و نزدیک به پاری سن ژرمن از رفتن مسی پرده برداشت و اعلام داشت این بازیکن در پایان فصل بارسلونا را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد.

کد خبر: ۹۱۷۳۳
۱۱:۳۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

بمب نقل و انتقالاتی در پاریس منفجر می‌شود

دیدارنیوز - شب گذشته یک ناکامی بزرگ دیگر برای بارسلونا رقم خورد و این تیم باز هم نتوانست با رونالد کومان به برتری دست یابد. مسی گل دیگری به ثبت رساند، ولی ضعف دفاعی و ناکارامدی ایده‌های تهاجمی باعث شد تا بارسا در خانه مقابل سلتا کامبکی دیگر بخورد و شکستی تلخ را تجربه کند. اکنون بارسا نه تنها قهرمانی را از دست داده بلکه ممکن است جایگاه رده سوم را به سویا نیز ببازد.

این اتفاقات باعث شده تا شایعات رفتن مسی داغ‌تر بشود. با اینکه به نظر می‌رسد وی قصد ماندن در تیم را دارد، ولی برخی خبرنگاران به دلیل نتایج ناامیدکننده عنوان کردند که فوق ستاره آرژانتینی برای کسب جام خواهان ترک نیوکمپ است. آن‌ها عنوان می‌کنند که بارسلونا با گزینه‌های موجود مثل کومان یا ژاوی نمی‌تواند برای قهرمانی در اروپا بجنگد. همین تحلیل‌ها باعث شده تا شایعه رفتن مسی پررنگ‌تر از هفته‌های گذشته درنظر گرفته شود.  

محمد الکعبی، خبرنگار نزدیک به پاری سن ژرمن و خبرنگاری که زودتر از بسیاری از رسانه‌ها از تمدید قرارداد نیمار پرده برداشته بود، در خبری مهم و جنجالی از رفتن مسی به پاریس صحبت کرد. این خبرنگار قطری در صفحه شخصی خود نوشت که مسی به پاریس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.  

پاریس شاید در نظر دارد با فروش امباپه، خود را مهیای ورود مسی کند و با زوج مسی و نیمار برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.  

البته هنوز شخصی از آینده مسی باخبر نیست و به گفته آلبا، او حتی در رختکن نیز در این خصوص صحبت نکرده است. روز‌های گذشته اخباری منتشر شد که سرخیو آگوئرو قصد آمدن به بارسلونا را دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا مسی با بارسلونا تمدید کند. این بازیکن تا پایان تابستان ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی