تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد

پیش بینی رگبار و رعد و برق در اکثر استان ها

امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب احتمال وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۹۱۷۱۱
۱۰:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز: امروز در برخی نقاط استان‌های تهران، البرز، قزوین، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق فارس، جنوب و غرب یزد، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، مازندران و هرمزگان به‌ویژه طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

طی روز دوشنبه در برخی نقاط استان‌های البرز، قزوین، مرکزی، قم، غرب اصفهان، لرستان، کرمان، شمال شرق فارس، غرب یزد، ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، گیلان و مازندران به‌ویژه طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید رخ خواهد داد.

روز سه‌شنبه نیز در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود، طی روز چهارشنبه بارش پراکنده در برخی نقاط شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر و طی روز پنجشنبه در برخی نقاط شمال شرق و شمال غرب کشور رخ می‌دهد همچنین در سایر مناطق جوی آرام و پایدار خواهیم داشت.

طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر افزایش می‌یابد، اما مجدد از روز چهارشنبه دمای هوا در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی