تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی؛

باران‌های بهاری در کشور ادامه دارد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده دما در اغلب نقاط کشور افزایش می‌یابد و از چهارشنبه کاهش محسوس دما در شرق سواحل خزر بین ۸ تا ۱۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۹۱۶۶۵
۱۷:۰۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

هواشناسی باران بهاری آب و هوا

دیدارنیوز: صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در برخی از نقاط استان‌های کردستان، لرستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، همچنین شمال آذربایجان غربی، شمال فارس، جنوب‌شرق سیستان و بلوچستان، غرب اصفهان و شمال و شرق هرمزگان، همچنین ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گلستان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز آینده ۲۷ اردیبهشت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های اردبیل، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، تهران، همدان، مرکزی، قم، البرز، شمال فارس، غرب یزد، لرستان و کرمان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز سه‌شنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در غرب و شمال‌غرب کشور، سواحل خزر، کرمان، شمال فارس و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز پیش‌بینی می‌شود و روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت در شرق و شمال‌شرق، شرق سواحل خزر و پنج‌شنبه در شمال‌شرق بارش خواهیم داشت.

ضیائیان گفت: در دو روز آینده دما در اغلب نقاط کشور افزایش می‌یابد و این افزایش دما در سواحل خزر ۶ تا ۱۰ درجه خواهد بود و از چهارشنبه کاهش محسوس دما در شرق سواحل خزر بین ۸ تا ۱۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از امروز تا پایان هفته، شرق دریای عمان مواج خواهد بود و از اواخر وقت روز ۲۸ اردیبهشت و همچنین روز ۲۸ اردیبهشت شرق دریای خزر مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت، اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۱ و ۲۱ درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.  

منبع: فارس
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی