تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

فیروزآبادی: دولت «تحول و عدالت» را تشکیل می‌دهم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: عدم توجه به شایسته‌سالاری مهمترین مشکل ماست و تلاش می‌کنم کسانی که شایسته‌ترین افراد و معتقد عمیق به جمهوری اسلامی هستند را سر کار بیاوریم.

کد خبر: ۹۱۴۰۰
۱۱:۰۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

فیروزآبادی: دولت «تحول و عدالت» را تشکیل می‌دهم

دیدارنیوز - ابوالحسن فیروزآبادی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعار من «تحول و عدالت» است. در سالهای اخیر تلاشهایی که در عرصه‌های مختلف صورت گرفته نیاز به تحول دارد و باید در حوزه ساختار، برآیند و افراد انجام شود و در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تا حدودی سیاسی صورت گیرد.

وی با اشاره به افزایش شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی و مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر، افزود: ما شاهد یک ساختار دولتی عمودی هستیم و امیدوارم بتوانم با استفاده از دو محور اقتصاد دیجیتالی که تکیه بر خدمات دارد، پیشران تولید و افزایش اشتغال باشیم و در حوزه صنعت هم نوسازی صنعتی را اجرا کنیم.

فیروزآبادی افزود: باید به فکر توسعه دولت دیجیتال هم باشیم و در حوزه عدالت هم در بخش مجازات و پیگیری متخلفان قوای دیگر کار می‌کنند اما در زمینه عدالت ساختاری عدم توجه به شایسته‌سالاری مهمترین مشکل ماست و تلاش می‌کنم کسانی که شایسته‌ترین افراد و معتقد عمیق به جمهوری اسلامی هستند را سر کار بیاوریم.

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه امیدوارم دولت به مثابه پلت‌فرم را اجرا کنم، اظهار کرد: شفافیت لازم را از این طریق در کشور ایجاد می‌کنم. همچنین امیدوارم نوسازی در تأمین اجتماعی و بیمه آن را عملی کنم.

وی تصریح کرد: در کشور نباید کوله‌بری وجود داشته باشد و این به دلیل ناکارآمدی‌ها در حوزه اقتصادی بوده است که باید با همکاری و همراهی همه ملت و بسیج کردن آنان این مشکلات را رفع کنیم.


منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی