تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پزشکیان صبح شنبه ثبت نام می‌کند

یک فعال سیاسی نزدیک به مسعود پزشکیان در گفت‌گو با تسنیم گفت: آقای پزشکیان ساعت ۹ صبح شنبه برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور می‌رود.

کد خبر: ۹۱۲۷۷
۰۱:۳۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

پزشکیان صبح شنبه ثبت نام می‌کند

دیدارنیوز - علی‌اصغر شفیعیان فعال سیاسی نزدیک به مسعود پزشکیان در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم گفت: آقای پزشکیان ساعت ۹ صبح شنبه برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور می‌رود.

وی افزود: ایشان قرار بود ابتدا روز جمعه ثبت نام کند اما به دلیل تداخل با برخی قرارهای دیگر این مسئله به شنبه موکول شد.

شفیعیان گفت: ما در روزهای اخیر نوع ثبت نام رقبا و اظهارات آنها را به دقت بررسی می‌کنیم. پیام آقای ظریف مبنی بر تصمیم به کاندیدا نشدن بسیار پیام قابل توجهی بود و آقای پزشکیان آن را قابل تامل بسیار می‌داند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: روند ثبت نام‌ها تا امروز حکایت از حضور شخصیتهای دو جناح اصلی کشور در عرصه‌ی انتخابات دارد اما به نظر میرسد گزینه‌های حداکثری هر دو جناح هنوز وارد میدان نشده‌اند.

«پزشکیان از سخت‌ترین گزینه‌های مقابل اصول‌گرایان است»

مشاور رسانه‌ای مسعود پزشکیان با بیان اینکه وی صبح روز شنبه برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌رود، او را سخت‌ترین گزینه مقابل اصولگرایان دانست.
علی‌اصغر شفیعیان از نزدیکان مسعود پزشکیان در مصاحبه با خبرنگار ایلنا، در خصوص زمان حضور این کاندیدای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات اظهار داشت: با توجه به مجموع شرایط ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری تصمیم دکتر پزشکیان به ثبت‌نام در ۹ صبح روز شنبه است و ان‌شاالله ایشان شنبه به وزارت کشور خواهند رفت.

وی با توجه به آرایش فعلی انتخابات کشور افزود: ما برای ایجاد یک رقابت اخلاقی و در عین حال حداکثری آمادگی کامل داریم و در صورت تایید صلاحیت آقای دکتر پزشکیان قطعا یکی از سخت‌ترین گزینه‌های انتخاباتی در مقابل اصول‌گرایان خواهد بود.

شفیعیان در مورد نامزد نهایی جبهه اصلاحات گفت: به نظر می‌رسد در صورت ثبت نام دکتر جهانگیری فرآیند کاندیدای نهایی به نظرسنجی موکول شود و در غیر این صورت به نظر رقیبی برای آقای پزشکیان در جبهه اصلاحات وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی