تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ صدای انفجار در اصفهان/ هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ صدای انفجار در اصفهان/ هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

کاندیداتوری علی لاریجانی ۱۰۰ درصد قطعی شد

بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. وی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست.

کد خبر: ۹۱۲۷۴
۲۱:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

کاندیداتوری علی لاریجانی ۱۰۰ درصد قطعی شد

دیدارنیوز - بهروز نعمتی از شخصیت‌های سیاسی نزدیک به علی لاریجانی لحظاتی پیش اعلام کرد که ثبت نام آقای علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی شده است.

بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت.

او پیش‌بینی کرد که دوقطبی اصلی در انتخابات بین او و آقای رئیسی اتفاق بیفتد و در صورتی که آقای رئیسی حاضر نباشند، پیش بینی بهروز نعمتی این بود که دوقطبی بین آقایان لاریجانی و سعید جلیلی باشد.
بهروز نعمتی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست.

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
او صدای مردم نجیب ایران است در تعامل خواهی با دنیا و عقلانیت ملت را نمایندگی می کند و متانت و مدارای ملت ایران را به نمایش می گذارد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی