تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

دعوت انتخاباتی مهدی فنونی زاده از ضرغامی

پیشکسوت باشگاه استقلال نسبت به اقدامات احتمالی برای بریدن سر این تیم در بازی دربی هوشدار داد و از عزت‌الله ضرغامی برای حضور در باشگاه استقلال دعوت کرد.

کد خبر: ۹۱۲۶۹
۱۷:۳۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

مهدی فنونی زاده استقلال دربی عزت الله ضرغامی

دیدارنیوز: مهدی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال در متنی که به طور اختصاصی در اختیار «دیدارنیوز» قرارداده است، ضمن انتقاد از برخی مدیران باشگاه استقلال، از عزت‌الله ضرغامی دعوت کرد تا کاندیدای انتخابات شود:

پیشکسوتان باشگاه استقلال در چندماه گذشته پیگیر مسائل مختلف باشگاه بوده‌اند و در رأس این پیگیری‌ها، مسائل مربوط به خیانت‌های برخی مدیران است که خون به دل هوادار کرده‌اند. باتوجه به اخبار رسیده، آقایان فردا می‌خواهند سر تیم ما را به هر نحوی که شده ببرند. من ازبازیکنان می‌خواهم هشیاری خود را حفظ کنند؛ هنوز کار تمام نشده است و شاه مهره اصلی هنوز می‌چرخد.

بنده باید هواداران استقلال را هشیار کنم که اگر تلاش‌های آقای ضرغامی در این مدت نبود، صدای هواداران به جایی نمی‌رسید. من از هواداران استقلال می‌خواهم که شنبه ساعت ١٠ در کنار ما پیشکسوتان بایستند تا یک‌صدا از ایشان برای کاندیدا شدن درانتخابات دعوت کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی