تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مصر ۲ هیئت به غزه و اراضی اشغالی می‌فرستد

مصر در راستای تلاشش برای تحقق آتش‌بس میان غزه و رژیم صهیونیستی هیئت‌هایی را به اراضی اشغالی و غزه می‌فرستد.

کد خبر: ۹۱۱۳۹
۱۷:۳۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

مصر ۲ هیئت به غزه و اراضی اشغالی می‌فرستد

دیدارنیوز - روزنامه معاریو به نقل از گزارش‌های عربی نوشت که یک هیئت امنیتی مصری امروز(چهارشنبه) برای برگزاری مذاکرات درباره آتش‌بس وارد غزه می‌شود. همزمان نیز یک هیئت مصری دیگر برای فشار بر دو طرف جهت توقف فوری درگیری‌ها وارد اراضی اشغالی خواهد شد.

منابع فلسطینی و مصری امروز به روزنامه هاآرتص گفتند، مذاکرات آتش‌بس میان حماس و رژیم صهیونیستی تا ظهر سه‌شنبه ادامه داشت اما بعد از ترور سه تن از فرماندهان سرایا القدس توسط این رژیم متوقف شد. از سوی دیگر منابع سیاسی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با درخواست حماس برای بررسی آتش‌بسی که از طریق میانجیگران بین المللی پیشنهاد شده، مخالفت کرد.

در این راستا یک مسؤول ارشد اسرائیلی به روزنامه اورشلیم پست تاکید کرد، اسرائیل قبل از این‌که حماس بهای حملاتش را نپردازد، مذاکره نخواهد کرد.
این مقام که نامش را فاش نکرد، گفت: حماس تعداد گسترده‌ای موشک شلیک کرده و بعد از آن خواهان آتش‌بس است و این برای آنها ایده آل است زیرا در این صورت بهای هدف گیری قدس و شلیک بیش از ۵۰۰ موشک را پرداخت نخواهند کرد.
او افزود: آتش‌بس وجود خواهد داشت اما زمانی که ما آماده آن باشیم.
این مسؤول گزارش شبکه ۱۲ اسرائیل را تایید یا تکذیب نکرد که آیا اسرائیل پیشنهاد مذاکره مصر را رد کرده یا نه یا این‌که قاهره اصلا چنین پیشنهادی داده است یا خیر؟


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی