تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

احتمال راه افتادن سیل تا جمعه آینده در بعضی استان‌ها

موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو موارد محتمل وقوع سیل تا روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه را اعلام کرد که براساس آن وقوع سیل در تعدادی از استان‌های کشور پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۹۱۰۷۶
۱۲:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

احتمال راه افتادن سیل

دیدارنیوز ـ به نقل از موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور و همچنین پایش مدل‌های جهانی و منطقه‌ای پیش بینی آب و هوا، موارد محتمل وقوع سیلاب تا روز ‏جمعه مورخ ۲۴اردیبهشت چنین پیش بینی شده است: از بعد از ظهر روزامروز چهارشنبه، وقوع بارشی به مدت ۱۲ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‌ای) ۱۵ تا ۳۰ میلی متر در استان‌های مرکزی (نواحی شمالی و شرق)، قزوین (نیمه جنوبی)، البرز (جنوب و نواحی شمالی)، تهران (نواحی شمالی)، سمنان (نواحی شمالی)، قم (نیمه جنوبی) و مازندران (نواحی جنوبی) محتمل خواهد بود.

از صبح روز فرداپنج شنبه ۲۳ اردیبهشت، وقوع بارشی به مدت ۱۲ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‌ای) ۲۰ تا ۴۰ میلی متر در استان‌های سمنان (نواحی شمالی) و تهران (نواحی شمالی) و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه ای) ۱۵ تا ۳۰ میلی متر در استان‌های اصفهان (مرکز، شمال غرب و غرب)، مرکزی (مرکز، شرق و شمال غرب)، البرز (نواحی شمالی)، قم (جنوب و غرب)، مازندران (نواحی جنوبی) و زنجان (نوار جنوب شرقی به شمال غربی) محتمل خواهد بود.

همچنین از صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۴، وقوع بارشی به مدت ۱۲ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‌ای) ۳۰ تا ۵۰ میلی متر در استان‌های سمنان (شمال غرب) و مرکزی (شمال، جنوب و شرق) و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه ای) ۱۵ تا ۳۰ میلی متر در استان‌های اصفهان (مرکز، شمال غرب و غرب)، تهران (نواحی شمالی)، البرز (نواحی شمالی)، قزوین (نواحی جنوبی، شمال و شمال شرق)، قم (جنوب و غرب)، مازندران (نواحی جنوبی) محتمل خواهد بود.
لازم به ذکر است در پیش بینی بارش‌های بهاری، عدم قطعیت بالایی وجود دارد، امالازم است مسئولان مربوط تمهید‌های لازم را اعمال کنند.

سازمان هواشناسی امروز بارش رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در استان‌های ساحلی خزر، تهران و ۱۲ استان کشوررا پیش بینی کرد.

برچسب ها: سیل در ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی