تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

افزایش مستمری فروردین و اردیبهشت چه زمانی پرداخت می‌شود؟

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در انتظار دریافت تفاوت افزایش مستمری اردیبهشت با فروردین، در مستمری ماه جاری هستند.

کد خبر: ۹۰۹۵۹
۱۶:۴۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

افزایش مستمری فروردین و اردیبهشت

دیدارنیوز ـ حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره به پرداخت نشدن تفاوت افزایش مستمری اردیبهشت با فروردین ماه ۱۴۰۰، در مستمری ماه جاری، از تصمیم سازمان تامین اجتماعی برای صدور فیش جداگانه برای این پرداختی خبر داد.

او با اعلام این خبر، افزود: «بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در انتظار دریافت تفاوت افزایش مستمری اردیبهشت ماه با فروردین ماه، در مستمری ماه جاری بودند، اما این تفاوت پرداخت نشده است.»

وی افزود: «بنابر شنیده‌ها، تفاوت افزایش مستمری فروردین ماه با مستمری اردیبهشت ماه در یک فیش جداگانه لحاظ می‌شود. به نظر می‌رسد که تا اول خرداد ماه این فیش جدید صادر و پرداخت به صورت جداگانه و نه با مستمری خرداد ماه انجام شود.»

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، افزود: «از خرداد ماه احکام با در نظر گرفتن تمام آیتم‌ها تجمیع می‌شوند و افزایش مستمری‌ها از ناحیه متناسب‌سازی و افزایش سالیانه به صورت کامل در فیش لحاظ و پرداخت می‌شوند و لذا از خرداد ماه همه روال عادی از سر گرفته می‌شود.»

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی