تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

هشدار پزشکان هندی نسبت به استفاده از فضولات گاو برای درمان کرونا

پزشکان هندی با هشدار نسبت به استفاده از فضولات گاو به عنوان روشی در جلوگیری از ابتلا یا درمان بیماری کووید-۱۹ اظهار داشتند که هیچ مدرک علمی دال بر اثربخشی این روش وجود ندارد و در عین حال خطر گسترش بیماری‌های دیگر از حیوان به انسان را به همراه دارد.

کد خبر: ۹۰۸۶۹
۱۲:۱۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

 فضولات گاو برای درمان کرونا

دیدارنیوز ـ طی هفته‌های اخیر شیوع کروناویروس در هند فاجعه بار بوده است و در حال حاضر بیش از ۲۲.۹ میلیون نفر در این کشور به این ویروس آلوده شده و بیش از ۲۵۰ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند. همچنین شرایط بحرانی همه گیری موجب شده شهروندان برای پیدا کردن تخت خالی، کپسول اکسیژن و دارو با مشکل روبرو شوند و بسیاری از آنان به دلیل کمبود امکانات، جان خود را از دست بدهند.

در ایالت گجرات در غرب هند، برخی از مردم هفته‌ای یکبار بدن خود را با فضولات و ادرار گاو میپوشانند و امیدوارند که سیستم ایمنی خود را در برابر بیماری تقویت کرده یا سریعتر روند درمان را طی کنند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، پزشکان و محققان هندی و جهان همواره نسبت به استفاده از روش‌های غیرمتعارف در درمان بیماری کووید-۱۹ هشدار داده اند چرا که می‌تواند به احساس کاذب امنیت منجر شده و مشکلات پیچیده‌ای را به همراه داشته باشد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونای هندی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی