تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جریان صدر برای دفاع از مسجد الاقصی اعلام آمادگی کرد

معاون جهادی رهبر جریان صدر عراق از آمادگی این جریان برای دفاع از مسجد الاقصی خبر داد.

کد خبر: ۹۰۸۲۵
۱۰:۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

جریان صدر

دیدارنیوز - به نقل از سومریه نیوز، ابو یاسر، معاون جهادی مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی عنوان داشت: بعد از اظهارات مقتدی صدر، فرمانده مقاومت ملی عراق، ما آمادگی کامل خود برای ارزانی داشتن هر چه که داریم به خاطر مقدسات و از مهم‌ترین آنها قدس شریف و مسجد الاقصی را اعلام می‌داریم.

وی ادامه داد: همه ما منتظر اشاره‌ای هستیم، ما سربازان مقدسات هستیم و به دستورات عالی از جانب رهبر جریان صدر پایبند هستیم و تمام وجود ما را شوق رویارویی با دشمنان خدا و انسانیت؛ آن گروه جنایت‌کار اسرائیلی فراگرفته است.

پیشتر مقتدی صدر نسبت به رخدادها در مناطق اطراف مسجد الاقصی واکنش نشان داده و گفت که نسبت به کسانی که اقدام به عادی سازی روابط با اسرائیل کرده‌اند، تأسف می‌خورد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی