تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بیژن افشار، بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

بیژن افشار بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

کد خبر: ۹۰۶۵۶
۱۱:۰۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

بیژن افشار درگذشت

دیدارنیوز ـ حمیدرضا نعیمی نویسنده و کارگردان تئاتر با تایید درگذشت بیژن افشارگفت: متاسفانه طی دو روز گذشته حال بیژن افشار بازیگر خوب تئاتر و سینمای کشورمان که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، وخیم گزارش شد و متاسفانه امروز ایشان را از دست دادیم.

وی افزود: از فوت این هنرمند بسیار متأسف هستم و برای خانواده و جامعه هنری آرزوی صبر دارم. من همیشه بیژن افشار را سرحال و پر انرژی می‌دیدم و به نظر نمی‌رسید که بیماری زمینه‌ای داشته باشند، اما متاسفانه این ویروس منحوس هنرمند عزیزی را از ما دریغ کرد.

بیژن افشار، بازیگری است که در فیلم‌های سینمایی «مربای شیرین»، «قلب‌های ناآرام»، «در وجه حامل»، «خبر خاصی نیست»، «خیابان دیوار»، «پیچ جاده نمناک»، «تابو»، «تمشک» و مجموعه‌های «مختارنامه»، «شهریار»، «خواب بلند»، «پرواز در ارتفاع صفر»، «یلدا» و … بازی کرده و عضو خانه تئاتر است. این هنرمند در نمایش‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته بود و قبل از ابتلا به بیماری قرار بود در آینده‌ای نزدیک روی صحنه برود.

منبع: مهر
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی