تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

بازداشت کلاهبردار ۲۵ هزار میلیارد تومانی

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا از بازداشت فردی به اتهام کلاهبرداری ۲۵ هزار میلیارد تومانی خبر داد.

کد خبر: ۹۰۵۷۷
۱۶:۴۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

بازداشت کلاهبردار  میلیاردی

دیدارنیوز ـ به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار هادی شیرزاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر اینکه فردی به اتهام جعل، استفاده از اسناد غیر واقعی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ بیش از یک میلیارد دلار، کلاهبرداری و اکنون در خارج از کشور اقامت دارد، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس بین الملل ناجا قرار گرفت.

رئیس پلیس بین الملل ناجا توضیح داد: این متهم به همراه دیگر همدستان خود با تشکیل چند شرکت هم گروه در داخل و خارج از کشور و با مراجعه به نظام بانکی و ارائه اسناد جعلی و صوری تسهیلات ارزی و ریالی کلانی را به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری و به حساب وابستگان خود منتقل می‌کرد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه، مشخص شد، متهم پس از ارتکاب جرم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده که پس از وصول درخواست مرجع قضائی ضمن هماهنگی با سازمان اینترپل علیه وی اعلان قرمز صادر شد.

سردار شیرزاد ضمن اشاره به تلاش ماموران اینترپل تهران در ردیابی و بازداشت این متهم و همچنین همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه خاطرنشان کرد: متهم پس از بازداشت، جهت ادامه روند رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی