تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

واکنش اینستاگرام به اعتراض کاربران

اعتراض ده‌ها هزار کاربر شبکه‌های اجتماعی درباره مسدود شدن حساب کسانی که با ساکنان منطقه شیخ جراح در قدش اشغال ابراز همدردی کرده بودند، اینستاگرام را وادار به واکنش کرد و با صدور بیانیه‌ای آن را به بروز مشکلات فنی ارتباط داد.

کد خبر: ۹۰۵۳۵
۱۴:۲۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

منطقه شیخ جراح اعتراض کاربارن به اینستاگرام

دیدارنیوز ـ شبکه اینستاگرام در حساب کاربری خود در پیامی خطاب به کاربران خود، ضمن ابراز تاسف، نوشت که این مشکلات به خاطر بروز اشکال فنی سراسری در این شبکه اجتماعی بوده است که به زودی بر طرف خواهد شد.

در این پیام آمده است: از مشکلات فنی پیش آمده در چند روز اخیر که باعث بروز مسائلی درخصوص پست‌های مربوط به رویداد‌هایی مختلف جهان از جمله تظاهرات و ناآرامی‌های کلمبیا، رویداد‌های اجتماعی در کانادا و آمریکا و اخیرا هم در پست‌های مرتبط با رویداد مهمی، چون حوادث اخیر در شیخ جرح همزمان با روز جهانی قدس شده است، توضیح داد این مشکلات صرفا بخاطر بروز یک سری اشکال فنی سراسری در این شبکه اجتماعی بوده و اطمینان داد که این اشکالات فنی به زودی برطرف خواهد شد.

شبکه اجتماعی از جمله توئیتر و اینستاگرام همزمان با روز جهانی قدس و در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی، ده‌ها حساب را به دلیل اعلام همبستگی با ساکنان «شیخ جراح» مسدود کرد.
بر اساس این گزارش، شبکه‌های اجتماعی مذکور در اقدامی ضد فلسطینی و همسو با سیاست‌های اشغالگران صهیونیست، ده‌ها حساب را به خاطر دعوت به همبستگی با ساکنان منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی و پوشش جنایات رژیم صهیونیستی علیه آنان مسدود کرد.

در همین ارتباط، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که این حساب‌ها در توئیتر به خاطر به کار بردن هشتگ «شیخ جراح را نجات دهید» به زبان‌های عربی و انگلیسی، مسدود شده‌اند.

مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است. صهیونیست‌ها در روز‌های اخیر بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان ساکن شیخ جراح افزوده‌اند. این در حالی است که جامعه جهانی و رسانه‌های غربی همچنان به سکوت خود در قبال شیخ جراح ادامه می‌دهند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی