تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هوای تهران در شرایط سالم

کیفیت هوای پایتخت امروز - نوزدهم اردیبهشت- از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص لحظه‌ای ۷۹ در شرایط سالم است.

کد خبر: ۹۰۴۴۴
۰۹:۵۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

کیفیت هوای تهران

دیدارنیوز ـ بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، همچنین میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۹ امروز بر روی شاخص ۶۵ در شرایط سالم بود.

در همین مدت، غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون با شاخص ۵۰، ازن با شاخص ۵۸، دی اکسید نیتروژن با شاخص ۶۲ و منواکسید کربن با شاخص ۲۷ بوده است.

ایستگاه پونک در شرایط پاک

بر این اساس، ایستگاه‌های پونک با شاخص ۴۸، میدان امام خمینی منطقه ۲۰ با شاخص ۵۳ و شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۵۴ طی ۲۴ ساعت گذشته از لحاظ آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون کمترین آلایندگی را به ثبت رسانده و جزو مناطق پاک و سالم بود.

ایستگاه شریف منطقه ۲ در وضعیت ناسالم

همچنین ایستگاه‌های شریف منطقه ۲ با شاخص ۱۰۹، پارک سلامت منطقه ۱۷ با شاخص ۹۹ و شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۹۸ از لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بیشترین آلایندگی را ثبت کردند.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

از ابتدای امسال ۲ روز هوای پاک، ۴۳ روز هوای قابل قبول یا همان سالم و چهار روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران به ثبت رسیده است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: هوای تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی