تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سفر در ایام عید فطر ممنوع است

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تاکید بر ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید فطر گفت: برای جلوگیری از گسترش ویروس جهش‌یافته این کار ضروری است بنابراین هر نوع سفر هوایی و زمینی ممنوع است.

کد خبر: ۹۰۲۹۲
۱۱:۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

سفر در ایام عید فطر ممنوع

دیدارنیوز ـ محسن فرهادی درباره محدودیت و ممنوعیت اعمال‌شده برای سفر‌های عید فطر گفت: در مصوبه کلیه سفر‌ها و عبور و مرور ممنوع اعلام شده است. البته بلیت برخی پرواز‌ها قبل‌تر فروخته شده است که باید وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط تمهیداتی بیندیشند تا سفر‌ها و مراودات بویژه زمینی از روز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) ساعت ۲ بعدازظهر تا روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) ممنوع شود.

وی افزود: در واقع این کار یک نوع قرنطینه تردد بین استانی است و هیچ سفری نباید انجام شود و اراده بر قطع سفر‌ها است. دلیل این کار هم مشخص است، زیرا تردد جمعیت انتقال گونه‌های جدید ویروس کرونا که در استان‌هایی مانند یزد و ... را تسهیل می‌کند و خدایی‌نکرده سفر‌ها منجر به گسترش سوش‌های جهش یافته نشود.

فرهادی که در یک برنامه تلوزیونی صحبت می‌کرد، تاکید کرد: در مورد سفر‌های جاده‌ای نیروی انتظامی مکلف شده است تا راه‌ها را ببندد و اجازه تردد ندهد. با برنامه‌های نیروی انتظامی طبیعتا هم باید خودرو را بازگرداند و هم اعمال جریمه صورت گیرد و این موضوع شامل همه استان‌های کشور است و کاری به رنگبندی شهر‌ها نداریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی