تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بندر لرزان؛ زلزله‌های متعدد در گناوه پایان ندارد

پس از وقوع زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری شهرستان گناوه، پس‌لرزه‌ها همچنان ادامه داشته و طی ۷۲ ساعت اخیر ۱۰ زلزله دیگر این شهرستان را لرزانده است.

کد خبر: ۹۰۱۶۰
۱۵:۴۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

بندر لرزان بندر گناوه

دیدارنیوز ـ ۲۹ فروردین ماه امسال زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر شهرستان گناوه را لرزاند که علاوه بر نقاط مختلف استان بوشهر، در استان‌های همجوار نیز احساس شد.

طی روز‌های نخست پس از این زلزله، پس‌لرزه‌های متعددی شهرستان گناوه را لرزاند به نحوی که در روز‌های نخست هر ۲۰ دقیقه یک زمین‌لرزه در این شهرستان ثبت می‌شد.

هرچند تعداد زمین‌لرزه‌ها کاهش یافته است و با فاصله زمان بیشتری روی می‌دهند، ولی پس لرزه‌ها در شهرستان گناوه تمام نشده است و همچنان ادامه دارد.

طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۰ زلزله دیگر در شهرستان گناوه ثبت شده است که بزرگترین زلزله دارای شدت ۳.۲ ریشتر بوده است.

امروز دو زمین لرزه شهرستان گناوه را لرزانده است که دارای شدت ۲.۶ و ۳.۲ ریشتر بوده است.

جهانگیر دهقانی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفتگو با اشاره به تداوم پس‌لرزه‌ها در شهرستان گناوه اظهار داشت: خوشبختانه گزارشی از خسارت‌های زمین‌لرزه‌های اخیر در شهرستان گناوه مخابره نشده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی