تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

هرمزگان مجوز واردات واکسن کرونا دریافت کرد

استاندار هرمزگان از دریافت مجوز یکی از مجموعه‌های تولیدی هرمزگان جهت واردات واکسن کرونا خبرداد.

کد خبر: ۹۰۰۷۵
۱۱:۴۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

استاندار هرمزگان مجوز واردات واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ فریدون همتی صبح امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در حاشیه در آیین افتتاح فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در بندرعباس، در جمع خبرنگاران، افزود: امروز شاهد آغاز مرحله سوم کارآزمایی واکسن ایران-کوبا در بندرعباس هستیم.

وی با بیان اینکه اطمینان دارم با اعتماد مردم به این واکسن که تولید متخصصان داخلی مان است، به سمت بهبود شرایط کشور پیش می‌رویم، اضافه کرد: امروز کشورمان پا به پای کشور‌های پیشرفته در تولید واکسن کرونا پیشقدم و پیشرو است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه برای استفاده گسترده از واکسن کرونا بیشتر امید خود را به واکسن داخلی بسته ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم نتایج این مرجله هم مفید و مناسب باشد تا شاهد تولید انبوه آن باشیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه به موازات دریافت سهمیه واکسن کرونا وارداتی یا تولیدی داخل، از چند وقت قبل یکی از مجموعه‌های داخل استان با پیگیری گسترده مان فعال شد، عنوان کرد: این مجموعه مجوز واردات دریافت کرده و امیدوارم موفق شویم اولین محموله وارداتی را به استان هرمزگان بیاوریم و بخش وسیعی از جمعیت استان را واکسینه کنیم.

وی ادامه داد: با تکیه بر بنگاه‌های تولیدی و صنایع استان هرمزگان این مسیر را طی خواهیم کرد و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم که این مجموعه جز سه یا چهار مجموعه دارای مجوز واردات واکسن هستیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی