تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

دستگیری شمشیر زن سامورایی

مرد شرور که با شمشیر اقدام به تخریب خودروی شهروندان در محله سبزدشت کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

کد خبر: ۸۹۸۸۲
۱۲:۳۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

دستگیری شمشیر زن سامورایی

دیدارنیوز ـ چند روز قبل کلیپی در فضای مجازی با عنوان شمشیر زن سامورایی منتشر شد که در آن مردی با شمشیر اقدام به تخریب خودرو‌های مردم و ایجاد رعب و وحشت در خیابان کرده بود. سرهنگ «محمدرضا علیزاده» فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارشی از سوی تعدادی از شهروندان محله سبزدشت مبنی بر تخریب چندین دستگاه خودرو توسط یک نفر از اراذل و اوباش منطقه، معروف به یاکوزا، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت. مأموران پس از بررسی اظهارات شاکیان پرونده، با تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش در شهرستان بهارستان دستگیر کردند. سرهنگ علیزاده در پایان با اشاره به اینکه متهم، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: هر کسی به هر طریقی بخواهد امنیت و رآرامش شهروندان را به مخاطره اندازد، برابر قانون با او برخورد خواهد شد.

 

 

منبع: ایران
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی