تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ماجرای غریب ازدواج و طلاق مجری ۷۵ساله تلویزیون

مسعود فروتن را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مسعود فروتن علاوه‌ بر کارگردان به‌عنوان بازیگر، نویسنده و مجری نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

کد خبر: ۸۹۸۳۲
۱۰:۴۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

 مجری ۷۵ساله تلویزیون

دیدارنیوز - مسعود فروتن در رابطه با مراسم ازدواجش در شبکه نسیم گفت: در اوایل دهه ۵۰ با خانم گوینده و مجری تلویزیون بنام سیمین هاشمی ازدواج کردم و تنها آدمی هستم که در استودیوی تلویزیون مراسم عروسی گرفتم.

فروتن درباره ماجرای جدایی از همسرش عنوان کرد: از ازدواج و زندگی مشترک‌مان زمان زیادی نگذشته بود که همسرم سیمین هاشمی بخاطر اتفاقاتی که در زندگی اش می افتد مجبور می‌شود برای همیشه از ایران برود.

وی عنوان کرد: وقتی من و همسرم از هم جدا شدیم هر دوی ما دلمان می‌خواست با دخترمان زندگی کنیم. همسرم وقتی از ایران رفت همه دلش را در زندگی من باقی گذاشت. او در یک کشور دیگر بی تابی می کرد و دخترم هم اینجا مادر می خواست ولی مادر نداشت. نهایتاً مجبور شدم به حرف خواهرم که می گفت، دختر برای بزرگ شدن مادر می خواهد چون الگو لازم دارد و اگر فاقد مادر، بزرگ شود هویت نخواهد داشت و فرزند از مادر یتیم  می‌شود،گوش کنم و برای همین تصمیم گرفتم دخترم ترنگ را پیش مادرش بفرستم تا از تنهایی و غریبی مادرش هم بکاهد.

این کارگردان  و بازیگر ضمن پشیمانی از طلاق گفت: البته اگر عقل حالا را داشتم و اتفاقات بعدی را پیش‌بینی می‌کردم، فکر نمی‌کردم باید جدا شوم چرا که با اولین تنش‌ها فکر کردم مگر چند سال زندگی می‌کنیم که باید تحمل کنم. اما بعد فهمیدم که با همین تحمل‌ کردن ها  زندگی پایدار می‌ ماند

این مجری تلویزیون تاکید کرد: همسرم نه روز عقد و نه زمان طلاق، نه از من سکه خواست و نه هیچ چیز دیگر طلب کرد. حتی بعد از جدایی و در جمع کردن اسباب و وسایل خانه هم کاملا تفاهم کردیم که هر کدام از ما، هر چه دوست داریم برداریم!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی