تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ایرانیان خارج نشین چگونه کد بورسی بگیرند؟

مدیر مرکز تماس ۱۵۶۹ درگاه یکپارچه ذی نفعان بازار سرمایه نحوه اخذ کد بورسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور را توضیح داد.

کد خبر: ۸۹۷۹۱
۰۹:۰۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

ایرانیان خارج نشین پورس

دیدارنیوز ـ مژگان صفری مقدم از در دسترس بودن سایت سجام برای ایرانیان مقیم خارج از کشور خبر داد و گفت: سامانه سجام به نشانی WWW.SEJAM.IR به تازگی در کشور‌های دیگر نیز قابل دسترسی است و ایرانیان مقیم خارج از کشور میتوانند در سجام ثبت نام کنند. البته پیش شرط سجامی شدن، کارت ملی هوشمند است، زیرا این فرایند باید به صورت الکترونیکی انجام شود.

وی افزود: بعد از اینکه فرایند احراز هویت الکترونیک سجام با کارت ملی هوشمند انجام شد، کد بورسی برای افراد پیامک می‌شود. برای معامله هم که باید از طریق کارگزاری اقدام کنند. برخی کارگزاری‌ها در کشور‌های دیگر شعبه دارند. البته این قسمت در حیطه کار شرکت سپرده گذاری مرکزی نیست.

مدیر مرکز تماس ۱۵۶۹ درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه ادامه داد: هزینه ثبت نام در سجام ۱۰ هزار تومان است. اگر فرد حساب ایرانی دارد می‌تواند تراکنش را انجام دهد. اگر هم بخواهد می‌تواند در لینک‌های رایگان سجام ثبت نام کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی