تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
گفتگوی تصویری دیدار

احسان خرسندی: این دیگر پرسپولیس یحیی است

حضور موفق نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا موضوع گفت‌و‌گوی دیدار با احسان خرسندی، مهاجم پیشین پرسپولیس و مربی پایه در این باشگاه است. ‌

کد خبر: ۸۹۷۱۵
۱۷:۵۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

احسان خرسندی: این پرسپولیس یحیی است

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: صعود سه تیم از چهار نماینده باشگاه‌های ایران در رقابت‌های لیگ آسیایی، همچنان بحث داغ فوتبال است. بر همین مبنا دیدارنیوز طی گفت‌گویی با احسان خرسندی بازیکن سابق پرسپولیس، عملکرد هر چهار تیم را مورد بحث قرار داد. 

احسان خرسندی به صورت اجمالی شیوه بازی هر چهار تیم را تحلیل کرد و در ادامه به صورت جزئی‌تر و دقیق‌تر درباره دلایل موفقیت پرسپولیس و حریفانش در این مرحله صحبت کرد. از نگاه احسان خرسندی، پرسپولیس این رقابت‌ها را خوب شروع کرد، خوب ادامه داد و خوب هم به پایان رساند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره سه خط دفاعی، میانی و هجومی پرسپولیس نیز صحبت کرد و نقطه ضعف بارز این تیم در این مسابقات را برشمرد. او همچنین در مورد فرا رسیدن عصر یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس صحبت کرد و گفت که این تیم کاملا از دوران فوتبال برانکو فاصله گرفته است.

احسان خرسندی

 

نکته دیگر این گفت‌وگو نیز در مورد برنامه‌های تیم‌ها برای حفظ آمادگی در مرحله حذفی است. به زعم احسان خرسندی این موضوع، نقطه ضعف فوتبال ایران است و در بهترین حالت شاید بتوان بازیکنان استقلال و پرسپولیس و تراکتور را برای ۵ ماه آینده حفظ کرد. ویدیوی این گفت‌و‌گوی جذاب را از دست ندهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی