تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

دستیار مورینیو با هواپیمای اختصاصی در راه الهلال

باشگاه الهلال عربستان هواپیمای اختصاصی را برای دستیار مورینیو در نظر گرفته است تا هر چه سریع‌تر راهی ریاض شود و هدایت این تیم را عهده گیرد.

کد خبر: ۸۹۳۵۱
۰۸:۴۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

دستیار مورینیو

دیدارنیوز - به نقل از الریاضیه، الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی ناامید کننده داشت و به سختی توانست که جواز صعود از مرحله گروهی را به دست آورد.

الهلال با روژیر میکاله، سرمربی برزیلی خود ادامه نخواهد داد و تقریبا اخراج این مربی قطعی شده است.

سایت پرتغالی maisfutebol اعلام کرد که الهلال با ژوزه مورایس به توافق رسیده است و او قرار است به همراه دستیاران خود با هواپیمای اختصاص راهی ریاض شود تا مذاکرات نهایی خود را با سران الهلال انجام دهد.

پیش از این هم از خورخه خسوس به عنوان گزینه اصلی یاد شد که البته بازیکنان الهلال با بازگشت او مخالفت نشان دادند تا ربیس باشگاه هم سراغ گزینه دیگر برود.

الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت.

این باشگاه عربستانی قصد دارد که خط حمله خود را هم تقویت کند و خبرها حاکی از این است که سران باشگاه با موسی مارگا هم تیمی طارمی به توافق رسیده‌اند تا جایی که مارگا پیشنهاد سه ساله الهلال با حقوق سالانه ۵ میلیون یورو را قبول کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی